Gudang Informasi

דני אבדיה : אחלה דרך לפתוח את החופש": אחרי הזכייה, דני אבדיה עם הפנים ... : זופי אבדיה יושב בשורה האחרונה ביציע, בצד, מתחת לתקרה, כשהבן שלו משחק.

דני אבדיה : אחלה דרך לפתוח את החופש": אחרי הזכייה, דני אבדיה עם הפנים ... : זופי אבדיה יושב בשורה האחרונה ביציע, בצד, מתחת לתקרה, כשהבן שלו משחק.
דני אבדיה : אחלה דרך לפתוח את החופש": אחרי הזכייה, דני אבדיה עם הפנים ... : זופי אבדיה יושב בשורה האחרונה ביציע, בצד, מתחת לתקרה, כשהבן שלו משחק.

דני אבדיה : אחלה דרך לפתוח את החופש": אחרי הזכייה, דני אבדיה עם הפנים ... : זופי אבדיה יושב בשורה האחרונה ביציע, בצד, מתחת לתקרה, כשהבן שלו משחק.. המספרים והבגרות שהוא מפגין הפכו אותו בגיל 19 לשחקן מפתח של מכבי תל אביב במסעה אל האליפות. הסקאוטים מצפים לו עתיד משמעותי בליגה ולנו רק נשאר לאחל לו בהצלחה. דני אבדיה פגש לפנות בוקר (שלישי) לראשונה בקריירה את לברון ג'יימס והלייקרס סטייפלס סנטר לייקרס משם יצאו הוויזארדס עם ניצחון חמישי ברציפות ודרמטי במיוחד, 124:127 אחרי הארכה על אחת הפייבוריטיות לאליפות. אחרי אליפות אירופה לקאדטים בה סיים ראשון כמעט בכל הקטגוריות, עם גנים יוגוסלביים והשוואות לדין בודירוגה, דני אבדיה כבר מושך תשומת לב עולמית. הכדורסל הישראלי עוד לא ראה מישהו כמו דני אבדיה.

פציעות קשות רבות מתרחשות כאשר שחקן. לא ידעתי שזה ערב יום השואה. זופי אבדיה יושב בשורה האחרונה ביציע, בצד, מתחת לתקרה, כשהבן שלו משחק. הוויזארדס מארחים את הפייסרס למשחק קריטי (02:00) may 03, 2021. דני אבדיה הולך להיות אהוב הקהל בוושינגטון הדראפט (אף אחד לא האמין), רגע הבחירה (נפלה לי הלסת), התגובות (ההתלהבות אדירה), הטראומה מיאן וסלי, ההשתלבות בהתקפה, שתי המטרות לעונה והטיפים שכדאי ליישם כדי להתחבב על ג'ון וול.

סבו של דני אבדיה: "מתרגשים מאוד, הלילה לא נישן"
סבו של דני אבדיה: "מתרגשים מאוד, הלילה לא נישן" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
אם לפני הדראפט הייתה תקווה כי שיטפון הידיעות היומיומיות ייעצר עם בחירת הכדורסלן הישראלי לליגת הכדורסל הטובה בעולם וכמות הפרסומים עליו תתכנס לאיזה מספר שפוי, באה בחירתו של דני. מה דני אבדיה ירוויח מהפציעה? לאחרונה אנחנו מועסקים בעניין מרכזי אחד: הוא נישא בשנית לשרון ארצי, בת קיבוץ בית זרע וכדורסלנית עבר, ולהם בן משותף, דני אבדיה, כדורסלן המשחק בקבוצת וושינגטון וויזארדס ובנבחרת ישראל. דני אבדיה ‎, serbian cyrillic: אבדיה במדי מכבי תל אביב, 2019: לא ידעתי שזה ערב יום השואה. אחרי אליפות אירופה לקאדטים בה סיים ראשון כמעט בכל הקטגוריות, עם גנים יוגוסלביים והשוואות לדין בודירוגה, דני אבדיה כבר מושך תשומת לב עולמית.

הוא שיחק עם הרבה ביטחון.

פלאש 90 מבצע שומרי החומות: פסטיבל הקליעות הלאומי של דני אבדיה. הובלת כדור, מסירה, עבירות וקליעה. דני אבדיה לקח קשה את הטענות בנוגע לחולשותיו, וניצל את פגרת הקורונה כדי להאיץ את פיתוח הגוף ולשדרג את הקליעה. לא ידעתי שזה ערב יום השואה. לאחר שעות הפוגה מועטות במהלך הלילה, ארגוני הטרור חמאס והג'יאהד האסלאמי חידשו הבוקר (ג') את ירי הרקטות לעבר יישובי וערי הדרום. הסקאוטים מצפים לו עתיד משמעותי בליגה ולנו רק נשאר לאחל לו בהצלחה. זופי אבדיה יושב בשורה האחרונה ביציע, בצד, מתחת לתקרה, כשהבן שלו משחק. הוויזארדס מארחים את הפייסרס למשחק קריטי (02:00) may 03, 2021. אבדיה במדי מכבי תל אביב, 2019: המספרים והבגרות שהוא מפגין הפכו אותו בגיל 19 לשחקן מפתח של מכבי תל אביב במסעה אל האליפות. דני אבדיה פגש לפנות בוקר (שלישי) לראשונה בקריירה את לברון ג'יימס והלייקרס סטייפלס סנטר לייקרס משם יצאו הוויזארדס עם ניצחון חמישי ברציפות ודרמטי במיוחד, 124:127 אחרי הארכה על אחת הפייבוריטיות לאליפות. דני אבדיה נמצא בפוזיציה שונה לחלוטין מכספי, שנבחר באופן מעט מפתיע בסיבוב הראשון.

הוויזארדס מארחים את הפייסרס למשחק קריטי (02:00) may 03, 2021. כמה פעמים ראיתי אותו יושב שם, וככל שידוע לי, אבות לכוכבים מסוגו של דני אבדיה יושבים בדרך כלל על הפרקט, על הראש של המאמנים והמנהלים, כשהילדים שלהם משחקים. דני אבדיה רק בן 16, אבל עם אזרחות סרבית ואינספור הצעות מקבוצות בכירות, כבר מתחולל מאבק איתנים כדי למנוע ממנו לברוח. אם לפני הדראפט הייתה תקווה כי שיטפון הידיעות היומיומיות ייעצר עם בחירת הכדורסלן הישראלי לליגת הכדורסל הטובה בעולם וכמות הפרסומים עליו תתכנס לאיזה מספר שפוי, באה בחירתו של דני. אבדיה במדי מכבי תל אביב, 2019:

דני אבדיה ארץ נהדרת : ×"× ×™ × ×'×"×™×" ×'×"רך ל ...
דני אבדיה ארץ נהדרת : ×"× ×™ × ×'×"×™×" ×'×"רך ל ... from pbs.twimg.com
He plays the small forward position. אם לפני הדראפט הייתה תקווה כי שיטפון הידיעות היומיומיות ייעצר עם בחירת הכדורסלן הישראלי לליגת הכדורסל הטובה בעולם וכמות הפרסומים עליו תתכנס לאיזה מספר שפוי, באה בחירתו של דני. דני אבדיה עלה שוב בחמישייה וחבריו פתחו בסערה והוליכו 20:38 ברבע הראשון, כשלרוקי היו כבר 6 נק' אחרי 6 דק' והעלה את קבוצתו ליתרון גדול 9:20, אלא שהאורחת סגרה כמעט את כל הפער וירדה בפיגור קל להפסקה (60:58). הצצה לפרויקט של מכבי תל אביב והכדורסל הישראלי. לעוד תכנים עקבו אחרי הערוץסיפורו של אלוף אירופה | שחקן נבחרת העתודה דני אבדיה הפך בן לילה לכוכב ענק לאחר. דני אבדיה רק בן 16, אבל עם אזרחות סרבית ואינספור הצעות מקבוצות בכירות, כבר מתחולל מאבק איתנים כדי למנוע ממנו לברוח. הסקאוטים מצפים לו עתיד משמעותי בליגה ולנו רק נשאר לאחל לו בהצלחה. לא ידעתי שזה ערב יום השואה.

על הפרקט, דני אבדיה נמצא בכושר הטוב בקריירה שלו ונראה כי הוא הופך לשחקן מפתח במכבי תל אביב.

הובלת כדור, מסירה, עבירות וקליעה. דני אבדיה לקח קשה את הטענות בנוגע לחולשותיו, וניצל את פגרת הקורונה כדי להאיץ את פיתוח הגוף ולשדרג את הקליעה. הוא שיחק עם הרבה ביטחון. הצצה לפרויקט של מכבי תל אביב והכדורסל הישראלי. לא ידעתי שזה ערב יום השואה. דני אבדיה ‎, serbian cyrillic: הסקאוטים מצפים לו עתיד משמעותי בליגה ולנו רק נשאר לאחל לו בהצלחה. לעוד תכנים עקבו אחרי הערוץסיפורו של אלוף אירופה | שחקן נבחרת העתודה דני אבדיה הפך בן לילה לכוכב ענק לאחר. הכדורסל הישראלי עוד לא ראה מישהו כמו דני אבדיה. לאחר שעות הפוגה מועטות במהלך הלילה, ארגוני הטרור חמאס והג'יאהד האסלאמי חידשו הבוקר (ג') את ירי הרקטות לעבר יישובי וערי הדרום. פסטיבל הקליעות הלאומי של דני אבדיה. דני אבדיה רק בן 16, אבל עם אזרחות סרבית ואינספור הצעות מקבוצות בכירות, כבר מתחולל מאבק איתנים כדי למנוע ממנו לברוח. הלב שלי איתכם | מאמן וושינגטון מתרשם מהלילה המרגש של דני אבדיה, שכיכב בניצחון על המג'יק:

3 בינואר 2001 (בן 20) בית זרע, ישראל: הכדורסל הישראלי עוד לא ראה מישהו כמו דני אבדיה. הובלת כדור, מסירה, עבירות וקליעה. אבדיה במדי מכבי תל אביב, 2019: פציעה עם אזהרת קשה לצפייה שמסתיימת בירידה מהפרקט על כסא גלגלים.

אבדיה: "תודה על התמיכה. אחזור טוב יותר וחזק יותר מתמיד ...
אבדיה: "תודה על התמיכה. אחזור טוב יותר וחזק יותר מתמיד ... from www.israelhayom.co.il
דני אבדיה נמצא בפוזיציה שונה לחלוטין מכספי, שנבחר באופן מעט מפתיע בסיבוב הראשון. דני אבדיה עלה שוב בחמישייה וחבריו פתחו בסערה והוליכו 20:38 ברבע הראשון, כשלרוקי היו כבר 6 נק' אחרי 6 דק' והעלה את קבוצתו ליתרון גדול 9:20, אלא שהאורחת סגרה כמעט את כל הפער וירדה בפיגור קל להפסקה (60:58). דני אבדיה רק בן 16, אבל עם אזרחות סרבית ואינספור הצעות מקבוצות בכירות, כבר מתחולל מאבק איתנים כדי למנוע ממנו לברוח. מאמן וושינגטון מתרשם מהלילה המרגש של דני אבדיה, שכיכב מול המג'יק: 3 בינואר 2001 (בן 20) בית זרע, ישראל: דני אבדיה לקח קשה את הטענות בנוגע לחולשותיו, וניצל את פגרת הקורונה כדי להאיץ את פיתוח הגוף ולשדרג את הקליעה. דני אבדיה פגש לפנות בוקר (שלישי) לראשונה בקריירה את לברון ג'יימס והלייקרס סטייפלס סנטר לייקרס משם יצאו הוויזארדס עם ניצחון חמישי ברציפות ודרמטי במיוחד, 124:127 אחרי הארכה על אחת הפייבוריטיות לאליפות. He plays the small forward position.

הוויזארדס מארחים את הפייסרס למשחק קריטי (02:00) may 03, 2021.

דני אבדיה ‎, serbian cyrillic: דני אבדיה נמצא בפוזיציה שונה לחלוטין מכספי, שנבחר באופן מעט מפתיע בסיבוב הראשון. דני אבדיה רק בן 16, אבל עם אזרחות סרבית ואינספור הצעות מקבוצות בכירות, כבר מתחולל מאבק איתנים כדי למנוע ממנו לברוח. הוא שיחק עם הרבה ביטחון. הסקאוטים מצפים לו עתיד משמעותי בליגה ולנו רק נשאר לאחל לו בהצלחה. הוא נישא בשנית לשרון ארצי, בת קיבוץ בית זרע וכדורסלנית עבר, ולהם בן משותף, דני אבדיה, כדורסלן המשחק בקבוצת וושינגטון וויזארדס ובנבחרת ישראל. פציעות קשות רבות מתרחשות כאשר שחקן. לא ידעתי שזה ערב יום השואה. פציעה עם אזהרת קשה לצפייה שמסתיימת בירידה מהפרקט על כסא גלגלים. לאחרונה אנחנו מועסקים בעניין מרכזי אחד: לעוד תכנים עקבו אחרי הערוץסיפורו של אלוף אירופה | שחקן נבחרת העתודה דני אבדיה הפך בן לילה לכוכב ענק לאחר. מאמן וושינגטון מתרשם מהלילה המרגש של דני אבדיה, שכיכב מול המג'יק: הוויזארדס מארחים את הפייסרס למשחק קריטי (02:00) may 03, 2021.

Advertisement